Popularne

11/16/2013

Niech Żyje Bal .

Wczoraj pierwsza próba POLONEZA. Przebiegła w dość przyjemnej atmosferze.
Nawet się cieszę ,że mój partnej taneczny lepiej wywija niż ja .
I mu sie nie pocą dłonie jak to mnie Monika straszyła .
Kiedyś jak nie miałam jeszcze prób do poloneza wydawało sie to łatwiejsze.
Ale myślę ,że bedzie dobrze.
Polonez . 
oglądam sobie . 
I próbuje wyczuć rytm. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tak poza balem to mam dla was kilka inspiracji. 
Albo jak to uważa zdjęcia i rzeczy które bardzo przypadły mi do gustu. 





 



 


Większąść moich inspiracji pochodzi ze str. zszywka.pl
Zachęcam bo jest tam wiele inspirujących i motywójścych zdj. 

Mam nadzieje że sie podobało 
Ja zmykam do Angielskiego . WOSu. oraz Historii.


ENJOY ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz