Popularne

11/22/2013

Życie to nie gra, nie daj się wylogować.


Totalny brak zdjęć sie robi pora zaciągnąć ją na jakąś sesje :D - >Foto. -Monika
prosze niech ma tą malutką reklame. Dzisiaj jest dość dobry dzień nareszcie mój telefon znalazł sie w naprawie i już miejmy nadzije ,ze w najbliższym czasie będzie dobry. I będzie dużo zdjęć .
A tym czasem o to co mi niedawno przyszło pocztą .


Świetny płyn do ciała i włosów dostałam także gęsty do ciała
ale bardzo szybko sie skończył ale był świetny  skóra była bardzo delikatna i gładka
Jest to produkt dla dzici ale z pewnościa dla starszych dzieci i dorosłych napewno tez jest wspaniały.

Ostatnio jakoś bardzo ciągnie mnie do ksiązke 
Szkoda ze lektury tak nie przyciągają.
Tym razem
Nicolas Sparks - I wciąż ją kocham 


Jestem niesttey dopiero na 50 str. dlatego zbytnio fabuła sie dopiero rozkręca więc zadużo wam nie powiem
ale bardzo fajnie się ją czyta polecam serdecznie 
Natępną ksiązka która planuje przeczytać to SZCZĘŚCIASZ także Nicolasa Sparksa.
Dlatego powstrzymuje sie przed obejżeniem filmu. 
Myślę ,że lepiej sie będzie czytało bez oglądania uprzednio filmu.
Ta nutka napęcia.


A na koniec moje nie ogarnięte biurko ;d
z przed kilkunastu dni jak jeszcze czytałam "Martwy ąż do zmroku"
Druga taka wciagająca ksiązka po Saga "Szptem"




A dzisiaj na piątkowy wieczór zaplanowałam obejrzeć .
Igrzyska Śmierci gdyż niedługo jadę do Wawy na wycieczkę
i właśnie w planie jest seans Igrzyska Śmierci W pierścieniu ognia.
Chciałam przeczytać lecz w mojej publicznej bibliotece 
została wypożyczona niestety ,

Miłego wieczoru życzę  !.

ENJOY ! ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz