Popularne

11/14/2013

Martwy w Dallas

Po skończeniu Martwy aż do zmroku postanowiłam przeczytać kolejną część .
Dostałam ją dopiero we wtorek i nie miałam czasu na przeczytanie. Lecz skusiłam się by znaleźć chwilkę na rozpoczęcie . Mogę stwierdzić ,że według mnie jest ona równie wciągająca jak poprzednia część .
Jeśli ktoś zna książki tego typu to była bym wdzięczna jakby ta osoba napisała w komentarzu <3

Sweterki 

rozpinany bardzo wygodni oraz cieplutki.
Nie wygląda on na bardzo ciepły lecz zapewniam jest 
Kolejny trochę słabo go widać niestety
Nie jest on zbyt wykwintny jest on bardzo prosty.
Ale także jak poprzedni jest bardzo ciepły,
A zbliża się nie ubłaganie i chyba to jest bardzo ważne (ciepło)

No i na Koniec takie Siostrzane <3 



ENJOY ! ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz