Popularne

11/09/2013

Martwy aż do zmroku.

Ostatnio mam taka niezmierną chęć czytania książek.
Z wielu powodów jest to dobre lecz mało czasu mam przez to 
Po przeczytaniu ostatniej ksiżki "Idealna Chemi" o której pisałam w ostatniej notce
Postanowiłam wypożyczyć sobie książkę "MARTWY AŻ DO ZMROKU"
Poleciła mi ją moja kolezanka Weronika.
Nie porzeczytałam jej jeszcze do końca 
Lecz po przeczytaniu ponad połowy poge powiedzieć ,że jest świetna.
Także bym ją poleciła. Oczywiście osobom ,które lubią czytać o wiampirach . 

Zaczął sie długi weekend wolny poniedziałek
Lecz ja wiem że bedę miała mało czasu gdyż
Mam wiele prac do zrobienia
Przygotowanie plakatu na temat -"powstania listopadowego"
Zrobienie magazynu na po angielsku. 
Jutro mam spodkanie do bierzmowania. 
Doszlifowanie piosenek i takstów
na konkurs patryjotyczny oraz na akademie 
na 11 listopada. 




Podobno w okularach wygląda sie inteligentniej . 



ENJOY ! ♥ 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz