Popularne

11/05/2013

Idealna Chemia

Wczoraj zarwałam nockę i przeczytałam książkę ,która poleciła mi moja przyjaciółka .Czytałam ją przynam się do 2.30 w nocy.
Jest naprawdę świetna jeśli ktoś lubi takie młodzieżowe Romanse.

Jeśli ktoś nie czytał - W liceum Fairfields chodzą uczniowie dobrej i złej części. Ale gdy Brittany piękną poukładana na pozór idealna zostaje połaczona w parę z Alexem, członkiem ulicznego gangu .
Nikt nie spodziewał by się że Brittany chciała by sie z nim związać lecz wrząca krew tych dwojga ludzi przełamuje nie możliwe i łączy się ze sobą. Los rzuca im wiele kłód pod nogi wiele razy sie rozstaja
Brittany przeciwstawia sie rodzicom traci .chłopaka i kilku innych znajomych, Lecz według niej ta miłość jest tak wiele warta. Zmienia się podczas gdy dowiaduje się ze ich związek był jednym wielkim zakładem. 

Ale jak się skończy możecie się dowiedzieć po przez przeczytanie jej na pewno tego nie pożałujecie .
Ja czytałam ją wręcz jednym tchem . Polecam !



Zapraszam do lektury.


ENJOY ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz