Popularne

12/17/2013

winter

Bardzo dawno mnie nie było. Jest mi z tego powodu bardzo smutko. Lecz niestety nic nie mogłam na to poradzić .Testy próbne i wg tyle nauki jeszcze do tego próby do przedstawienia (jasełka)
Brak czasu sesja nie wyszła mam nadzieje ze jeszcze bedzie okazja.

A o to śliczna branzoletka którą dostałam na mikołajki <3
Bluzka z kołnierzykiem bardzo ją lubie. 

Wyjełam już jakiś czas temu moje ulubione Emu. 
Bardzo wygodne a przedewszystkim ciepłe 
niestety sa one tyylko na suche dni. 
Ja chozę w nich dość często dlatego zniszczyły sie troszkę . 
Na koniec mam taki malutli akcent świąeczny
Dzięki któremu w moim sercu obudziła sie magia Świat <3
ŚWIĘTA !!!! <333




Jutro biorę udział w konkursie kolęd i pastorałek z tego powodu mam nadzieje, że 
jeszcze bardziej poczuję magię Świąt.
Tylko módlmy się o ŚNIEŻEK. <3



ENJOY ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz