Popularne

10/11/2013

Zrób co sie da, co tylko sie da ! .

Dziękuje siostro za zarażenie . Przez Cb mnie gardło boli .
Ale damy rade. Ostatnio zastanawiałam sie o moim życiu wszyscy w szkole tak o egazminie.
Nowa szkoła za nie cały rok a ja kompletnie nie wiem czego chce.
Jeszcze te 0.5 punktu w niczym nie pomaga.
Czas sie ogarnąc i wziąć do roboty. Ale łatwo powiedzieć gorzej zrobić.
Spadam do kościoła na różaniec dobrze ,że piątek troche odpoczynku i czas do nauki .
Zdjecia jakoś sie nie zapowiadają nie wiem co to będzie .
Lecz będzie możliwość wstawienia kilka z mojego domowego archiwum.

Grudzień 4 

Co roczny wyjazd do sali kongresowej,  ale tego roczny wyjazd jeszcze bardziej mnie uczieszył
A zawdzięczam to moim ulubionym wykonawcom.
Będzie Szaaaał..

Pustka w głowie strach przed działaniem . 



ENJOY ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz